کاشت ناخن

آموزش کاشت ناخن در تهران

  • آموزش کاشت ناخن در تهران کلیدواژه یا جمله ای است که در گوگل توسط تمام ایرانی ها در داخل و خارج جستجو شده است تا بتوانند بهترین مدرس ناخن را برای آموزش های خود انتخاب کنند.

     

    همانطور که میدانیم بدلیل اینکه اکثر مدرسان کاربلد و حرفه ای ما پایتخت نشین هستند از تمام ایران و در تمام تخصص ها به دنبال کلیدواژه ای میگردیم که به آموزش در تهران ختم شود.زیرا بر این باورهستیم که بهترین آموزش ممکن را در پایتخت و توسط مدرسان حرفه ای فرا خواهیم گرفت.

     

    آموزش کاشت ناخن در تهران

     

    ما در این مقاله به شما عزیزانی که در گوگل کلیدواژه مهم آموزش کاشت ناخن در تهران را جستجو میکنید مدرس بین المللی ناخن خانم حنیفا شهریاری را معرفی میکنیم که یکی از بهترین مدرس های کاشت ناخن در کشور و بین الملل هستند و جدا از آموزش های حضوری،حتی آموزش های خود را بصورت غیرحضوری و دوره های آموزشی برای شما عزیزان در همین سایت تهیه و تدوین کرده تا بتوانید چه بصورت حضوری و غیرحضوری بهترین آموزش ها را دریافت کنید.

     

     

    آموزش کاشت ناخن به زبان ساده

    گاهی بانوان به صورت ارثی ناخن های زیبایی ندارند و یا در زمان افزایش بلندی ناخن ها می شکنند . برای همین معمولا خانم ها اقدام به کاشت ناخن می کنند. تا هم بتواند باعث استحکام ناخن ها شوند و با فرم دهی در کاشت ناخن موجب زیبایی ناخن هایشان شوند.

     

    از طرفی رسیدگی به ناخن های دست و پا یک مسئله مهم است و هر چند وقت یک بار نیاز است که  برای اینکه زیبایی و استحکام ناخن ها از دست نرود با مراجه به سالن های زیبایی و مراکز کاشت ناخن جهت ترمیم کاشت ناخن خود اقدام کنند.

    همین امر موجب شده که بازار کاشت ناخن و ترمیم ناخن داغ شود و بسیاری از افراد تصمیم به یادگیری این حرفه و کسب در آمد ازین راه کنند. بدین جهت در این مقاله به صورت خلاصه به آموزش کاشت ناخن و مباحث مربوط  در حوزه کاشت ناخن پرداخته شده است.

     

    آموزش کاشت ناخن در تهران

    انواع کاشت ناخن

    کاشت ناخن به 5 صورت کلی انجام میگیرد :

    • کاشت ناخن قالبی
    • کاشت ناخن پودری
    • کاشت ناخن ژله ای
    • کاشت ناخن با فرمر
    • کاشت گریم ناخن

     

    اینکه کدام روش بهتر است متناسب با مهارت فردی که کاشت را انجام می دهد و نیاز فرد استفاده کنند، متغیر است.

    یکی از مشکلات کاشت ناخن غیر اصولی این است که در اصطلاح ناخن هوا می گیرد و جمع شدن هوا زیر ناخن یکی از مهمترین دلایل به وجود آمدن قارچ می باشد.

    1- کاشت قالبی

    در نوع کاشت قالبی که نوع بی کیفیت و در عین حال آسوده ترین کاشت ناخن می باشد باید ناخن ها کمترین تماس را با آب داشته باشند. معمولا کاشت قالب به افرادی که زمان کمتری برای رسیدگی به ناخن هایشان دارند توصیه می شود. کاشت قالب به افرادی که ناخن های بسیار پراکنده و متفاوت از هم دارند توصیه نمی شود. چون این ناخن ها قالبی هستند و باید تمام ناخن های دو دست یک شکل باشند

     

    آموزش کاشت ناخن در تهران

     

     

    کاشت ناخن پودری نوع دیگری از کاشت ناخن می باشد. در کاشت اولیه تیپ یا همان ناخن مصنوعی از زیر ناخن با چسب ناخن چسبانده می شود و تا اندازه دلخواه کوتاه می شود. روی ناخن مواد ضد قارچ را می زنند.

    بعد پودر کاشت که همان مواد دندانپزشکی است روی ناخن زده و در امتداد قالب کار می کند و بعد از آن سوهان برقی استفاده میشود. کاشت ناخن پودری بسیار زمان بر است و در هر بار ترمیم حدود یک ساعت و نیم زمان می برد و هر انگشت به صورت مجزا نیاز به سوهان کشی برقی دارد. این کاشت به افرادی که وقت و حوصله کافی ندارند توصیه نمی شود. اما بهترین نوع کاشت همین نوع کاشت ناخن پودری می باشد.

     

    کاشت ناخن پودری

     

     

    3- کاشت ناخن ژله ای

    کاشت ژل تفاوت چندانی با پودری ندارد و تنها تفاوت آن مواد مصرفی در آن است. مواد ژل به صورت آماده خریداری می شود و بعد از مواد ضد قارچ روی ناخن می گذارند و ناخن را در دستگاه یووی قرار می دهند تا خشک شود.

     

     

    4- کاشت ناخن با فرمر

    فرمر چیست؟ وسیله ای است با جنس کاغذی که بر روی ناخن شما نصب می شود و به ناخن کار اجازه میدهد مواد را بر روی آن قرار داده و به ناخن شما طرح و شکل جدیدی بدهد. بر روی فرمر ها ابعاد ئ اندازه های متفاوتی نیز مشخص شده است که باعث میشود تا ناخن کار با توجه به سلیقه شما اندازه ناخن هایتان را به راحتی تعیین کند. در این روش هم از ژل های زیبا و هم از پودر های رنگی مختلف می توان استفاده کرد.

     

     

    5- کاشت ناخن بیبی بومر

    روش کاشت ناخن بیبی بومر، که در بین بانوان خوش سلیقه ایرانی محبوبیت بسیار زیادی دارد.این روش مانند طراحی فرنچ فرانسوی میباشد ولی در بیبی بومر سر سفید ناخن هایتان با بستر ناخن که به رنگ های صورتی یا گلبهی است، ترکیب می شود. از آن جایی که در این نوع خاص از کاشت ناخن، انتهای آن به رنگ خود ناخن تبدیل میشود و باعث میشود با شد ناخن ها، طراحی بیبی بومر ناخن زیبایی خود را از دست نداده و بسیار طبیعی تر به نظر می رسد. نتیجه ای که به دست می آید، از هر نوع  کاشت ناخن دیگری قطعا زیباتر است.

    توجه شود که مراحل انجام کاشت بیبی بومر همانند کاشت ناخن پودری مبیباشد اما در آن از دو رنگ پودر باید استفاده شود و کاشت ناخن بهتر است طوری انجام می شود که بر روی ناخن ها حالت هایلایت به وجود می آید. کاشت ناخن بیبی بومر به نوعی کاشت ناخن هایلایت هم گفته میشود

     

     

    شما عزیزان میتوانید جهت آموزش تخصصی بصورت مجازی در قسمت دوره های آموزشی در سایت اقدام به خرید دوره مربوطه نمایید و در صورت نیاز به مراجعه حضوری از قسمت تماس با ما اقدام فرمایید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *