طراحی ناخن, طرح ناخن زمستان

ایده های کاشت ناخن برای زمستان

  • ایده های کاشت ناخن برای زمستان که خاص پسندان به دنبال آن هستند توسط مدرس بین المللی ناخن خانم حنیفا شهریاری در این سایت منتشر و بصورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد.

    با شروع فصل زیبای پاییز، صحبت در مورد ایده های کاشت ناخن برای زمستان دغدغه دختران شیک پوش ایرانی شده است.

    مدل طراحی ناخن زمستانه جدید

    هر بانوی زیبایی که می خواهد زیبایی بی نهایت خود را با زیبایی زمستان باشکوه گره بزند به سراغ مدل طراحی ناخن زمستانه جدید خواهد رفت، با شروع شدن فصل سرد زمستان، دیگر می بایست نم نم با تفریح های تابستانی و لباس های رنگ روشن و جیغ و طرح ناخن تابستانی خداحافظی نمود. زمستان فصل پلیور و کاپشن و ژاکت، فصل چتر های رنگارنگ و فصل رنگ های سفید و سپس زرد و نارنجی و درنتیجه تم های مختلف نارنجی و زرد است.

    همانطور که همه واقف هستیم رنگ قالب پاییز، رنگ های زیبای نارنجی و زرد است که بیشتر در طبیعت دیده می شود. در این فصل مانیکور ناخن ها نیز متفاوت می شوند و رنگ و بوی زمستانه به خود می گیرند. شما می توانید از طبیعت هم برای طرح ناخن ایده بگیرید و انواع طرح های زیبای زمستانه را خلق کنید. در طرح ناخن زمستانه باید توجه داشت که رنگ های نارنجی، قهوره ای، قرمز، طلایی و زرد مهم ترن شاخص و جزء اصلی ترین نماد های طرح های پاییز به شمار می رود. تا حال و هوای این فصل زیبا را در ذهن بیننده تداعی کند.

    انواع رنگ ناخن زمستانه

    بقبل از صحبت در مورد انواع رنگ ناخن زمستانه شاید بهتر باشد ابتدا رنگ های گرم و سرد را بشناسیم. آشنایی با تفاوت های بین رنگ گرم و رنگ سرد و در عین حال استفاده کردن درست از آنها نه تنها طرح ناخن شما را دگرگون می سازد بلکه می تواند سرتاسر زندگی شما را به عنوان یک خانم به طور شگفت انگیزی تحت تاثیر قرار دهد.

    کاشت ناخن برای زمستان با رنگ گرم

    کاشت ناخن برای زمستان با رنگ گرم

     

    این بدان علت است که کسی که رنگ گرم و رنگ سرد و تفاوت آن ها را می شناسد حتی می تواند در بروز احساسات خود در طول روز به دیگران نیز از این رنگ ها استفاده کند و یا اگر کمی دقیق باشد می تواند وقتی به نزدیکان و عزیزانش نگاه می کند از رنگ لباس آن ها به احساسات درونی و مشکلات آنها پی ببرد و این در درک متقابل بین یکدیگر بسیار کمک می کند.

    تفاوت رنگ های گرم و سرد

    برای اینکه تفاوت رنگ های گرم و سرد را بهتر درک کنیم ابتدا باید نظریه رنگ ها و جدول رنگ های سرد و گرم را بشناسیم. در بین رنگ ها 3 دسته کلی رنگ سرد، رنگ گرم، رنگ خنثی وجود دارد. در واقع رنگ های گرم در چرخه رنگی نقطه مقابل رنگ های سرد قرار می گیرند و نقاط میان این دو را رنگ های خنثی تشکیل می دهند.

    رنگ های گرم از رنگ های نارنجی، زرد و قرمز یا ترکیب آن ها به دست می آید. سایه هایی از این رنگ ها که به سمت تیرگی می زنند معمولا خنثی می باشد و البته سایه هایی از آن ها که به سمت روشنی میل میکنند رنگ های دوست داشتنی به وجود می آورد. رنگ های گرم در روان شناسی حس نزدیکی را تداعی می کند.

    تفکیک رنگ های گرم و سرد

    تفکیک رنگ های گرم و سرد

    ÷

    رنگ های سرد از رنگ های آبی، سبز و در مورد های خاص رنگ سفید تشکیل می شوند. اولین و مهم ترین ویژگی رنگ سرد همان آرامش بخشی آن ست.

    ترکیب رنگ های گرم و سرد در طراحی ناخن یکی از موارد همواره چالش بر انگیز است. استفاده از رنگ های گرم و یا سردی که در چرخه رنگ در کنار رنگ های گرم و سرد دیگری قرار گرفته اند توصیه نمی شود. این رنگ ها هرچند در ترکیب با هم هم خوانی دارند اما زیبایی چندانی به همدیگر نمی دهند. این به دلیل آن است که اینگونه رنگ ها نور همدیگر را خنثی می کند.

    از طرفی باید دانست که رنگ های گرم و سردی که در چرخه رنگ روبروی همدیگر قرار می گیرند، رنگ های مکمل یا همان کنتراست هم دیگر هستند. این رنگ ها با یک دیگر به طور کامل هم خوانی داشته و برای تضاد بین گرم و سرد بسیار مناسب هستند. در هر صورت استفاده از این چنین رنگ های گرم و سردی در طراحی ناخن جلوه بیشتری را ایجاد میکند.

    کاشت ناخن با رنگ گرم

    کاشت ناخن با رنگ گرم

    مراقبت از ناخن طبیعی

    مراقبت از ناخن طبیعی چیزی نیست که حتی یک نفر آن را کم اهمیت بداند. سلامت و زیبایی ناخن علاوه بر جنبه دیداری و تزیینی در سلامت بدن نیز بسیار با اهمیت می باشد. در واقع شاید این طور بتوان گفت که تقریبا همه افراد بخصوص بانوان دوست دارند ناخن های زیبا و مرتبی داشته باشند. و داشتن ناخن های یکدست و بلند همواره برای خانم ها یک مسئله مهم به شمار می اید. اما در این میان حفاظت از ناخن های بلند هیچ گاه کار سهل و آسانی نیست.  چه به ناخن های کوتاه علاقه مند باشید و چه به ناخن های بلند در هر صورت از داشتن ناخن هایی با ظاهر یکدست لذت می برید. برای داشتن ناخن های سالم و زیبا و نیز دانستن درباره تکنیک های مراقبت از ناخن، حتما لازم است و در کنار خود فردی که با تخصص خودش بتواند شما را در این مورد راهنمایی کند داشته باشید.

    از نکات مهم در مراقبت از ناخن میتوان به این موارد اشاره نمود.

    • همواره باید دانست که استفاده از سوهان زبر برای ناخن های ظریف بانوان ممنوع است. مگر موارد خاصی پیش بیاید.
    • از مرطوب کننده ها استفاده کنید.
    • روغن تقویتی استفاده کنید.
    • ناخن جویدن برای ناخن شما سم است در واقع هر بار که ناخن خود را می جوید در حقیقت دارید به آن ناخن حمله فیزیکی انجام می دهید و اثر آن با ضربات به ناخن مثل لای در ماندن ناخن برابری می کند.
    • همواره لاک پاکن های فاقد آستون را برای ناخن های خودتان انتخاب نمایید.
    کاشت ناخن برای زمستان با رنگ خنثی

    کاشت ناخن برای زمستان با رنگ خنثی

    همان طور که در بالا گفته شد برگ های نارنجی و زرد به خوبی می توانند برای انواع طرح های مختلف کاور ناخن، چه ناخن های طبیعی و کوتاه وچه  ناخن های کاشته شده استفاده شوند.

    یکی از ویژگی های بارز فصل پاییز برگ خزان است. این موضوع تا جایی پیش می رود که حتی شاعران و نویسندگان نیز از برگ خزان در اشعار و نوشته های خود استفاده کرده اند. پس چرا برگ خزان این عنصر شاعرانه ی شاعران پارسی زبان را در ناخن های زنان زیبا ایرانی استفاده نکنیم که اگر شعری در ذهن شاعر است الهام گرفته از یک بانوی زیبای ایرانی است.

    جهت آموزش کامل کاشت ناخن به این صفحه مراجعه نمایید.

     

    جهت دریافت ایده های کاشت ناخن برای زمستان بصورت اختصاصی از بخش تماس با ما یا ارسال تیکت با ما در ارتباط باشید تا بهترین ها را در اختیارتان بگذاریم.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *