کاشت ناخن, کاشت ناخن طبیعی, کاشت ناخن کوتاه

کاشت ناخن کوتاه و طبیعی

  • کاشت ناخن کوتاه و طبیعی امروزه بسیار ترند شده است و بسیاری از افراد به سمت ناخن های طبیعی رفته اند. در دنیای الان خانه های زیادی وجود دارند که از فرم و رنگ ناخن های عادی خود راضی نیستند، برای همین به فکر تغییر دادن ناخن های خود افتاده اند. در بعضی موارد مانند ضعیفی ناخن ها که مانع از بلند کردن آنها است، می توان از راه کاشت ناخن مشکل خود را حل کرد.

    با کاشت ناخن هر فردی می تواند ناخن دلخواه خود را داشته و از ناخن های زیبا و مقاوم لذت ببرد. بسیاری از افراد فکر می کنند کاشت ناخن به ناخن های شما ظاهری غیرطبیعی می دهد ولی همیشه این گونه نیست.امروزه روش های مختلف کاشت ناخن وجود دارد که تمام خواسته های هر فردی را برآورده کند. اگر شما فردی هستید که به دنبال ناخن های طبیعی و زیبا هستید می توانید از کاشت ناخن کوتاه و طبیعی استفاده کنید.

    کاشت ناخن به صورت طبیعی ساده و کوتاه

    کاشت ناخن به صورت طبیعی ساده و کوتاه

    مراحل کاشت ناخن کوتاه و طبیعی بسته به روشی که برای کاشت ناخن انجام می دهید متفاوت است. با مدل کاشت ناخن کوتاه و طبیعی شما می توانید ناخن هایی زیبا و مقاوم را بدون اینکه ظاهری غیرطبیعی داشته باشند را برای خود داشته باشید. این مدل کاشت ناخن حتی برای ناخن های عروس نیز استفاده می شود و به ناخن های ظاهری فوق العاده زیبا می بخشد. در ادامه این مطلب شما را بیشتر با کاشت ناخن کوتاه و طبیعی آشنا می کنیم.

    کاشت ناخن کوتاه و طبیعی

    کاشت ناخن کوتاه و طبیعی

    کاشت ناخن

    یکی از روش های آرایش ناخن کاشت ناخن است که امروزه در بین خانم ها در کل دنیا از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. در واقع کاشت ناخن برای ناخن هایی که ضعیف بوده و نمی توان آنها را بلند کرد بسیار مناسب است و به آن توصیه می گردد. با محبوب واقع شدن عمل کاشت ناخن در بین خانم ها رفته رفته روش های مختلف و متنوعی برای کاشت ناخن به وجود آمده است که هر کدام از این روش ها برای یک سری ناخن ها مناسب و برای یک سری دیگر نامناسب هستند و معایب و مزایایی خود را دارند.

    کاشت ناخن کوتاه طرح گل

    کاشت ناخن کوتاه طرح گل

    برای اینکه روش کاشت ناخن خود را انتخاب کنید باید به ویژگی ها و نحوه ناخن های خود توجه کنید و بر اساس آن یک روش را انتخاب کنید. در روش های مختلف کاشت ناخن، هر روشی دارای ویژگی های منحصر به فردی است که ممکن است برای برخی افراد مناسب نباشد و نتواند نیازهای آنها را برطرف کند ولی در عین حال برای برخی دیگر بهترین روش کاشت ناخن به حساب آید. در ادامه برای کاشت ناخن کوتاه و طبیعی بهترین روش های کاشت را از جمله کاشت ناخن اکریلیک یا کاشت با پودر، کاشت ژله ای ناخن، کاشت قالبی و کاشت پودر هلویی به طور مختصر معرفی کرده و مزایای آنها را بیان می کنیم.

    کاشت ناخن دخترانه

    کاشت ناخن دخترانه

    مراحل کاشت ناخن

    آگاهی از  مراحل کاشت ناخن از آن جهت مهم است که اگر بدون آموزش صورت گیرد ممکن است به ناخن ها آسیب های جدی ای را وارد کند. پس اگر قصد کاشت ناخن کوتاه و طبیعی را دارید ابتدا باید با مراحل کلی آن آشنا شوید، البته در روش کاشت ناخن مراحل کمی با یکدیگر متفاوت اند اما به طور کلی یک روند را انجام می دهند. مراحل کاشت ناخن کوتاه و طبیعی آن قدر ساده هستند که اگر شما خود قصد داشته باشید عمل کاشت ناخن را به صورت حرفه ای یاد بگیرید می توانید یا با رفتن به آرایشگاه یا از طریق ویدئوهای آموزشی کاشت ناخن را یاد بگیرید. مراحل کاشت ناخن کوتاه و طبیعی به شرح زیر است:

    مراحل کاشت ناخن کوتاه

    مراحل کاشت ناخن کوتاه

    1. خرید لوازم کاشت ناخن
    2. آماده سازی پودر کاشت
    3. زیرسازی
    4. استفاده از پرایمر ناخن
    5. چسباندن ناخن
    6. تهیه پودر ناخن
    7. مرحله آخر کاشت ناخن

    انواع روش های کاشت ناخن

    برای کاشت ناخن کوتاه و طبیعی روش های کاشت ناخن زیر بهترین روش ها هستند.

    انواع روش های کاشت ناخن

    انواع روش های کاشت ناخن

     

    کاشت ناخن قالبی

    کاشت ناخن به صورت قالبی در میان روش های کاشت ناخن کوتاه و طبیعی غیرطبیعی ترین و ساده ترین روش کاشت به حاسب میاید. کاشت ناخن قالبی برای کسانی که ناخن هایشان از شکل های واحد ساخته نشده توصیه نمی گردد. در این روش قالب های آماده ناخن را با استفاده از چسب های مخصوص بر روی ناخن طبیعی فرد می چسبانند و سپس با توجه به اندازه دلخواه فرد برش می دهند. دست هایی در روش کاشت ناخن به صورت قالبی باید حداقل تماس را با آب داشته باشد.

    کاشت ناخن قالبی

    کاشت ناخن قالبی

     فواید روش کاشت قالبی

    • روش کاشت ناخن قالبی بیشتر برای کسانی مناسب است که به مواد شیمیایی که در روش کاشت ناخن پودری و ژله ای آلرژی و حساسیت دارند.
    • برای اینکه کاشت ناخن در این روش طبیعی تر برسد و شما یک کاشت ناخن کوتاه و طبیعی را داشته باشید می توانید قالب ها را کوتاه برش دهید.
    • استفاده از ناخن های مصنوعی در این روش به راحتی امکان پذیر است و همچنین برای برداشتن آنها نیز نیازی به عمل خاصی نیست.
    • ناخن های کاشته شده در روش کاشت ناخن قالبی دارای هیچ بو یا عارضه جانبی نیستند .
     فواید روش کاشت قالبی

     فواید روش کاشت قالبی

    کاشت ناخن پودری

    در این روش از کاشت ناخن نیز از ناخن های مصنوعی استفاده می شود و که مانند روش کاشت ناخن قالبی این ناخن های مصنوعی را با چسب به ناخن اصلی چسبانده و اضافه ناخن مصنوعی را تا حدودی که شخص بخواهد کوتاه می کنند. در مرحله بعد بر روی ناخن از محلول ضد قارچ استفاده می کنند و پس از آن بر روی ناخن پودر کاشت که مواد تشکیل دهنده آن مواد دندان پزشکی است، استفاده می کنند. بعد از آن توسط سوهان های برقی سطح رویه ناخن مصنوعی را کامل صاف و صیقلی می کنند. در میان روش های کاشت ناخن، کاشت پودری ناخن ها را از همه طبیعی تر می کند و روش نگهداری از ناخن ها نسبت به دیگر روش ها آسان تر است.

    کاشت ناخن فانتزی دخترانه

    کاشت ناخن فانتزی دخترانه

    فواید روش اکریلیک یا پودری

    • روش کاشت ناخن پودری برا یکسانی مناسب است که برای پنهان کردن ناخن های شکسته و نامرتب که ظاهر بدی برای انگشتان می سازند، به کاشت ناخن روی آورده اند.
    • استفاده از این روس برای کاشت ناخن، ناخن از ماندگاری و کیفیت بالایی برخوردار است.
    • به دلیل موادی که در این روش بر روی ناخن می زنند باعث شده استحکام ناخن ها بالا برود و به آسانی خراب یا شکسته نگردند.
    کاور ناخن کوتاه و طبیعی

    کاور ناخن کوتاه و طبیعی

    سخن آخر

    کاور ناخن نیز نوعی کاشت ناخن است که نام دیگر آن لمینت است. در این روش مانند روش های دیگر از پودر استفاده نمی شود و مواد مصرفی آن ژل یا اکریلیک است. برای تعیین مقدار بلندی قد ناخن باید گفت بلندی آن درست به اندازه بلندی ناخن خودتان است. این روش بیشتر برای افزایش زیبایی و مقاومت ناخن های شکننده است.  حال که با روش های کاشت ناخن کوتاه و طبیعی که امروزه بسیار ترند شده است، آشنا شدید می توانید ناخن های خود طبق مد روز دنیا به یک ناخن زیبا تبدیل کنید. سایت خانم حنیفا شهریاری یکی از سایت هایی است که در زمینه کاشت ناخن حضوری مطمئن را دارد.

    مدل کاشت ناخن ساده

    مدل کاشت ناخن ساده

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *