کاشت ناخن, کاشت ناخن اسپرت, کاشت ناخن دخترانه

مدل های کاشت ناخن اسپرت دخترانه

  • دیزاین ناخن های اسپرت و فانتزی یکی از بهترین مدل های کاشت ناخن دخترانه است که شما می توانید در صورت تمایل از بهترین مدل های زیر برای کاشت ناخن خود بهره بگیرید. شما خانم ها و دخترخانم های عزیز می توانید برای این که در هزینه و وقت خود صرفه جویی داشته باشید خودتان می توانید کار کاشت ناخن را خودتان با تمرین های فراوان انجام دهید و به یک ناخن کار حرفه ای تبدیل شوید.  کاشت ناخن دخترانه اسپرت در انواع گوناگونی وجود دارد که در ادامه این مقاله به معرفی آنها پرداخته ایم و هر کدام از این نوع کاشت ناخن مزایا و معایبی دارند.

    مدل های کاشت ناخن اسپرت دخترانه

    مدل های کاشت ناخن اسپرت دخترانه

    انواع کاشت ناخن دخترانه اسپرت

    کاشت ناخن پودری

    این نوع کاشت ناخن نسبت به سایر انواع آن از پرکاربردترین و با دوام ترین کاشت ناخن است و در برابر ضربه ها استحکام زیادی دارد. کاشت پودری ناخن باعث می شود که صدف ناخن ها کشیده تر و ناخن ها را بسیار زیبا تر نشان دهد و این نوع کاشت ناخن خیلی زمان  بر است و باید برای هر بار ترمیم کردن یک تا یک ساعت و نیم زمان می برد. پس بر این اساس به دلیل زمان بر بودن این نوع کاشت برای افرادی که صبر و حوصله زیاد ندارند توصیه نمی کنیم.

    انواع کاشت ناخن دخترانه اسپرت

    انواع کاشت ناخن دخترانه اسپرت

    کاشت ناخن قالبی

    این نوع کاشت ناخن دوام زیادی ندارد و برای دختر خانم هایی که اهل تنوع هستند و دوست دارند هر چند یک بار طرح و کاشت ناخن خود را مطابق با مد روز عوض کنند. در این نوع کاشت ناخن وقت زیادی را برای کاشت نمی برد و هم چنین برای ناخن هایی که حالت پراکنده و یک شکل را ندارند مناسب نمی باشد.

    کاشت ناخن اسپرت دخترانه مینیمال

    کاشت ناخن اسپرت دخترانه مینیمال

    کاشت ناخن ژله ای

    انجام این نوع کاشت در نقاطی از کشور که رطوبت هوا در آنجا زیاد می باشد توصیه نمی شود و دوام کاشت ناخن ژله ای تا دو هفته است. کاشت ناخن ژله به هیچ عنوان آسیبی به ناخن های دست وارد نمی کند و تا موقعی که ناخن های رشد می کنند نیازی به ترمیم کاشت ناخن است. این نوع کاشت برای دخترهایی که به بیماری جویدن ناخن مبتلا هستند خیلی مناسب است زیرا در هنگام جویدن ناخن یک مزه بد مواد کاشت ناخن را مزه می کنند و هنگام جویدن و کنده نشدن ناخن دیگر جویدن ناخن از سر آنها می افتد و هم چنین افرادی که به مواد کاشت ناخن حساس هستند این نوع کاشت برای آنها توصیه نمی شود. چند نوع دیگر از نوع کاشت ناخن وجود دارد که در بخش های دیگر در مورد آن توضیح داده شده است.

    نکات قبل از کاشت ناخن دخترانه اسپرت

    نکات قبل از کاشت ناخن دخترانه اسپرت

    نکات قبل از کاشت ناخن دخترانه اسپرت

    • قبل از انجام کاشت ناخن در مدل اسپرت باید در مرحله اول فرم ناخن ها مشخص شود تا بر اساس آن نوع فرم کاشت ناخن را انجام گرفته شود. هم چنین کسانی که صدف ناخن های دست و پای آنها پهن و کوتاه است باید از مدل های گلدانی،نوک تیز و بادامی برای کاشت ناخن استفاده کنند.
    • اگر برای کاشت ناخن از تیپ استفاده شود باید تیپ فرم دهی شود.
    • اگر برای کاشت ناخن از فرمر استفاده شود باید در زمان مواد گذاری با قلم فرم مورد نظر را روی ناخن طراحی شود.
    • بعد از انجام طراحی ناخن باید ناخن های دو دست با هم مقایسه شود تا در صورت هم شکل نبودن و هم اندازه نبودن دوباره طراحی شود.
    مدل کاشت ناخن مناسب مراسم عروسی، نامزدی و عقد

    مدل کاشت ناخن مناسب مراسم عروسی، نامزدی و عقد

    مدل کاشت ناخن کوتاه اسپرت دخترانه

    این مدل برای افرادی که صدف ناخن های آنها کوتاه، ریز، پهن و غیر همسان باشد مناسب می باشد که این افراد با استفاده از این نوع مدل کاشت دست های آنها خیلی زیبا تر و جذاب تر به چشم می آید. هم چنین خانم هایی که زیبا بودن دستشان خیلی برای آنها مهم است می توانند از این مدل کاشت ناخن الگو بگیرند زیرا دیگر لاک بر روی ناخن کاشته شده پاک نمی شود و همیشه دست و ناخن ها ظاهری یک دست و تازه دارند. این مدل کاشت ناخن دخترانه و اسپرت زمان زیادی نمی برد و برای کسانی که وقت زیادی برای رسیدگی به ناخن هایشان ندارند مناسب می باشد و هم چنین برای خانم های خانه دار توصیه نمی شود زیرا نباید تماس مستقیم با آب داشته باشند.

    مدل کاشت ناخن اسپرت تابوت یا بالرین

    مدل کاشت ناخن اسپرت تابوتی یا بالرین

    مدل کاشت ناخن اسپرت تابوتی یا بالرین

    این مدل جزء محبوب ترین مدل ها است که برای افرادی که ناخن های بلندی دارند و صدف ناخن دست آنها باریک است مناسب است و هم چنین علت نام گذاری این مدل کاشت ناخن به خاطر شبیه بودن آنها به کفش های باله و هم شبیه سرتابوت است. این مدل ناخن برای افرادی که ناخن های دست آنها کوتاه و شکننده است توصیه نمی شود و این مدل از کاشت ناخن نیازمند مراقبت و رسیدگی زیاد است.

    کاشت ناخن عروسکی و فانتزی دخترانه

    کاشت ناخن عروسکی و فانتزی دخترانه

    مدل کاشت ناخن دخترانه اسپرت بادامی

    این نوع مدل از کاشت ناخن کناره های باریکی دارند و هنگام کاشت بر روی ناخن شکلی مخروطی به خود می گیرد و نوک آن گرد است و برای ناخن هایی که کوتاه هستند شیک و جذاب نمی باشند ولی بر روی ناخن های بلند خیلی شیک و جذاب به نظر می آیند. از این مدل برای باریک نشان دادن ناخن های پهن خیلی ایده آل است و برای افردای که انگشتان دست آنها کوتاه باشد خیلی مناسب تر است زیرا باعث می سود بعد از کاشت ناخن ظاهر دست آنها کشیده تر به چشم بیاید.

    کاشت ناخن دخترانه ساده

    کاشت ناخن دخترانه ساده

    مدل کاشت ناخن دخترانه اسپرت بیضی شکل

    این مدل از کاشت ناخن دخترانه اسپرت برای ناخن هایی که صدفی کوتاه و پهنی دارند خیلی ایده آل است و نوکی نیم دایره دارد و تقریبا شبیه مدل بادامی است و تفاوت آن در صاف بودن و نرم بودن و ظریف بودن مدل بیضی شکل آنها است.

    مدل کاشت ناخن دخترانه اسپرت

    مدل کاشت ناخن دخترانه اسپرت

    مدل کاشت ناخن دخترانه اسپرت مربع

    این نوع مدل از کاشت ناخن مانند مدل ناخن های کوتاه می باشد و حالت و شکل آن گرد است و برای افرادی که دوست دارند قد ناخن های آنها کوتاه باشد. این مدل بعد از کاشت بر روی ناخن لبه هایی صاف و نوک آن به شکل مربعی است و ظاهر ناخن ها را خیلی شیک و مرتب به نظر می رسد. هم چنین برای دست افرادی که دست آنها ظریف و لاغر است و انگشت های دست آنها کشیده است توصیه می شود که از این مدل برای کاشت ناخن استفاده کنند زیرا باعث زیبا بودن و جلوه ی خاصی به دستان آنها می دهند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *