دسته‌بندی نشده

ترند مدل کاشت ناخن سال 2022

  • یکی از استایل های اساسی در بسیاری از خانم ها، زیبایی ناخن است. خیلی از آن ها دوست دارند که ناخن هایی زیبا با دیزاین خاص و شیک داشته باشند. از این رو به سمت کاشت ناخن با طرح و رنگ های خیره کننده می روند. کاشت ناخن علاوه بر جنبه زیبایی، به دلیل تنوع در طرح و رنگ، می تواند بر روی داشتن یک روحیه شاد تاثیر مثبتی بگذارد. از روش کاشت مدرن، ژلیش و لمینت گرفته تا شیوه جدید در سوهان کشیدن ناخن از جمله خدمات ارائه شده در سالن های زیبایی هستند که بسیار نیز پرطرفدار می باشند. در این مطلب از سایت hanifashariyari.com می خواهیم در مورد ترند مدل کاشت ناخن 2022 صحبت نماییم تا با جدیدترین و شیک ترین مدل ناخن آشنا شوید.

    ترند مدل کاشت ناخن سال 2022

    ترند مدل کاشت ناخن سال 2022

    معرفی انواع ترند مدل کاشت ناخن سال 2022

    از استایل های جذابیت در خانم ها داشتن مدل ناخن خاص و زیباست و به قدری از نظر طرح و رنگ تنوع دارد که انتخاب را سخت نموده است. با تکنیک کاشت ناخن می توانید ناخن هایتان را به هر شکلی که دوست دارید مانند مربعی، تیز، سه بعدی و … در بیاورید. حتی می توانید با لاک، روی ناخن را طرح هایی شیک و خاص بزنید. در ادامه گلچینی از زیباترین ترند مدل کاشت ناخن را معرفی نموده ایم تا ضمن آشنایی با انواع مدل، بتوانید با توجه به حسن سلیقه خود بهترین ترند را برگزینید.

    مدل فانتزی تم دار

    یکی از پرطرفدارترین ترند مدل کاشت ناخن در سال 2022 فانتزی تم دار است. این ترند را می توان به طرح  حیوانات، میوه های تانبستانه و یا خوراکی منقش نمود. که با استفاده از رنگ های شاد، مدلی بسیار جذاب و هیجان انگیز ایجاد می گردد.

    مدل فانتزی تم دار

    مدل فانتزی تم دار

     

    مدل آبستره و گرافیکی

    برای آن دسته از افرادی که به طرح های هنری برای آرایش نمودن ناخن  علاقه مند هستند، طرح آبستره می تواند برایشان بسیار خاص و جذاب باشد. این سبک با کمک ترکیب رنگ هنری که دارد گویا بر روی دست یک تابلو نقاشی در مقیاس کوچک طراحی شده است. برای این امر ابتدا از یک رنگ اولیه به عنوان پایه استفاده می شود سپس بر روی آن طرح های آبستره ایجاد می گردد.

    مدل دو بعدی

    یکی از طرح های جذاب کاشت ناخن، مدل دو بعدی است. این مدل به دلیل حالتی فانتزی از طرفداران بی شماری برخوردار می باشد. با کمک رنگ های مات در هر شکلی می توان بر روی ناخن، طرح های دو بعدی بسیار زیبا ساخت.

    مدل نگین دار

    مدل نگین دار نیز بسیار جذاب و زیباست و طرفداران خاص خود را دارد. در این مدل معمولا حاشیه ناخن را منقش به نگین های متالیک و رنگی می کنند.

    معرفی انواع ترند مدل کاشت ناخن سال 2022 مدل نگین دار

    معرفی انواع ترند مدل کاشت ناخن سال 2022 مدل نگین دار

     

    مدل ورق طلایی

    مدل ورق طلایی ترندی درخشان و متفاوت است که از جذابیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. گیلترهای تکه ای طلایی رنگ برای این ترند استفاده می شود که شبیه به ورقه های طلا هستند. برای این که مدل ورق طلایی بیشتر خود را نمایان کند می توان از پس زمینه بسیار ملایم مانند طرح های مرمری بهره برد تا هارمونی خارق العاده ای شکل بگیرد.

    مدل گل و درخت

    از انواع سبک جذاب و زیبا برای کاشت ناخن در سال 2022 می توان به مدل گل و درخت اشاره نمود. زیبایی بی بدیل، رنگ های شاد و درخشان گل ها در میان بوته و سبزه ها به نوعی تداعی کننده بهار و طبیعت می باشد. یکی از پرطرفدارترین طرح ها، طرح درخت کاج است که در پس زمینه ای از سبز و روشن می تواند مدلی خاص و شیک باشد.

    کاشت ناخن مدل برگ

    کاشت ناخن مدل برگ

    مدل کهکشان

    طرح کهکشان نیز از ترندهای مدل کاشت ناخن سال 2022 است که از طرفداران خاصی برخوردار می باشد. برای پیاده سازی این طرح، معمولا پس زمینه آن را به رنگ مشکی یا سرمه ای در می آورند سپس با به کارگیری از رنگ های سفید، آبی کبالت، بنفش و سبز طرح کهکشانی زیبایی خلق می کنند.

    مدل فرنچ

    یکی از خاص ترین و پرطرفدارترین ترند مدل کاشت ناخن، فرنچ است. این مدل معمولا بر روی ناخن های بلند پیاده سازی می گردد. قسمت پایه ای فرنچ را می توان از رنگ هایی مانند صورتی، یاسی و یا رنگی شفاف با پوششی براق استفاده کرد و بخش بلند ناخن را به صورت نواری و رنگ سفید پوشش داد. فرنچ در مدل های متنوعی از جمله دوبل، دو رنگ و تک رنگ ارائه می گردد.

    کاشت ناخن مدل فرنچ

    کاشت ناخن مدل فرنچ

    مدل گورخری و پلنگی

    به کارگیری از الگوی پوست حیوانات نیز از جذابیت و زیبایی خارق العاده ای برخوردار است. الگوی پلنگی یکی از پرطرفدارترین انواع طرح در صنعت مد دنیا می باشد و در حال حاضر نیز الگوی گور خری توانسته خود را به جمع ترندهای جذاب اضافه نماید.

    کاشت ناخن مدل پلنگی جدید

    کاشت ناخن مدل پلنگی جدید

    مدل مراوریدی

    از به روزتزین انواع طرح می توان به مدل کاشت ناخن مراوریدی اشاره نمود. از شاخصه بارز این ترند چند کاره بودن است به عنوان مثال می توان بخش یا کل ناخن را مروارید زد. از این رو افراد با توجه به حسن سلیقه خود می توانند طرح و ایده ای جذاب انتخاب نمایند.

    کلام پایانی

    ترندهای متنوعی از مدل کاشت ناخن وجود دارد که در این مقاله ما سعی نمودیم به روزترین و پرطرفدارترین  آن ها را برای شما سروران گرامی بیان کنیم. اگر به دنبال طرح هایی جذاب  و زیباتر برای ناخن هایتان هستید می توانید به سالن زیبایی حنیفا شهریاری مراجعه نمایید تا ترندهایی جدید را با مناسب ترین هزینه برایتان طراحی کنند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *