کاشت ناخن

انواع لاک ژل و تفاوت آن با کاشت ژلیش

  • ژلیش ناخن و لاک ژل برای خانم ها و دختر خانم هایی مناسب است که دوست دارند وقتی که لاک می زنند، این لاک  روی ناخن های آنها در مدت زمان بیشتری دوام داشته باشند و هم چنین این محصول  نسبت به لاک های معمولی دوام و ماندگاری بیشتری دارد و در زمان طولانی تری از روی ناخن پاک می شود. برای انجام دادن ژلیش ناخن باید از دستگاه LED  یا UVاستفاده کرد تا فرایند ژلیش ناخن به درستی انجام شود. هم چنین ژلیش ناخن با کاشت ناخن فرق دارد و قیمت های آن در سرتاسر کشور با هم متغیر هستند و باید در زمان خرید از با کیفیت بودن و مرغوبیت مواد به کار رفته در آن مطمئن شوید و بعد از آن خرید خود را انجام دهید.

    این نوع ژلیش ناخن یک لاک کلاسیک است که آن را با اکریلیک ژل مانند ترکیب می کنند تا یک لاک موقت به دست آید. کارایی و دوام ژلیش ناخن از لایه های دائمی خیلی بیشتر و بهتر از لاک های دائمی است اسم این محصول GEL POCISH نام دارد و هم چنین این نام برند آن هم محسوب می شود. از ژلیش ناخن می توان روی ناخن هایی که کاشته شده اند هم استفاده کرد ولی روش زدن آن روی ناخن های کاشته شده با مدل معمولی آن متفاوت است.

    تفاوت لاک ژل با کاشت ژلیش

    تفاوت لاک ژل با کاشت ژلیش

    انواع لاک ژل

    لاک ژل همان لاک معمولی است که با مخلوط شدن با ژل اکریلیک باعث می‌شود این لاک روی ناخن با دوام تر شود و با ایجاد کردن یک ضخامت نصبی بر روی سطح ناخن از شکسته شدن ناخن های دست شما جلوگیری می کند. این لاک ها نسبت به سایر لاک های معمولی خیلی براق تر هستند و بعد از زدن این لاک ها روی ناخن ها حتما باید ناخن های خود را در دستگاهUV  یا LED بگذارید تا خشک شوند.

    برای پاک کردن لاک ژل و ریموو نمی توان از استون استفاده کرد، زیرا استون این نوع لاک ها را پاک نمی کند و پاک کردن آنها نیازمند مراحل خاصی است که در مقاله های دیگر توسط سایتhttp://Hanifashahiyari.com نوشته شده است و می توانید با مراجعه کردن به آن روش های پاک کردن لاک ژله را یاد بگیرید. لاک ژل در مدل ها و رنگ های مختلفی در بازار موجود است که برخی از آنها شامل موارد زیر می باشد:

    • لاک ژل کهکشانی : این نوع لاک از جدیدترین مدل های لاک ژل است و می توان آن را درهر مگنتی استفاده کرد. کیفیت و ماندگاری آن هم خیلی بالاتر از سایر لاک های معمولی است و در ۹ رنگ آن را ساخته اند.
    • لاک ژل اکلیکی : این نوع لاک از نظر ظاهری هیچ فرقی با سایر لاک های معمولی ندارد ولی از لحاظ کیفیت به خاطر استفاده کردن از ژل کلیک باعث شده است که دوام آن بیشتر از لاک های معمولی شود.
    • لاک ژل شب تاب : این نوع لاک ها قابلیت شب رنگی را دارند و اگر نور آنها کم شود می‌ توان آن را با نور فلش شارژ کرد و هم چنین کیفیت آن خیلی بالا و ماندگاری آن بر روی ناخن ها خیلی زیاد است.
    • لاک ژل چشم گربه ای : این نوع لاک ژل از ذرات پودر آهن تشکیل شده است که با استفاده از وسیله ای به نام مگنت می توان یک طرح خیلی زیبا روی ناخن های خودتان ایجاد کنید و هم چنین دوام و ماندگاری این نوع لاک ژل هم خیلی زیاد است.
    • لاک ژل حرارتی : این نوع لاک ژل با تغییرات دما رنگش عوض می شود یعنی وقتی که دست خود را درون آب سرد و گرم قرار می دهید در هر دو حالت رنگ آن تغییر می کند.

    کاشت ژلیش ناخن

    کاشت ژلیش یک روش جدید است که جایگزین کاشت ناخن شده است. این نوع کاشت ژلیش باعث شده است که یک زیبایی منحصر به فردی به ناخن‌ها بدهد، زیرا این نوع کاشت ژلیش به خاطر داشتن کراتینه، صدف ناخن های دست شما را تقویت می ‌کند و این کمک را هم به ناخن ها می کند که بیشتر بلند شوند. ژلیش به خاطر داشتن ویژگی خوب آن که داشتن مواد کراتینه در آن باعث می شود که هنگام استفاده از ناخن ها به خوبی مراقبت کند و هم چنین باعث می شود که ناخن های خانم ها به صورت طبیعی رشد کنند.

    تفاوت لاک ژل با کاشت ژلیش

    تفاوت لاک ژل با کاشت ژلیش

    کاشت ژلیش برای ناخن ها هیچ گونه عوارضی ندارد و همین دلیل باعث شده است که طرفداران زیادی پیدا کند و کاشت ژلیش با ایجاد کردن یک ضخامت از شکسته شدن ناخن ها جلوگیری می کند و ماندگاری آن روی ناخن های دست تا سه هفته است و هم چنین برای ناخن های پا بیشتر از یک ماه ماندگاری دارد. به این نکته توجه کنید که قبل از انجام کاشت ژلیش باید اول از قبل حتماً فرایند مانیکور و پدیکور را روی ناخن هایتان انجام دهید زیرا در زمان کاشت ژلیش ناخن ها نباید نامنظم باشند.

     

    فرق ژلیش ناخن یا لاک ژله ای با کاشت ژلیش ناخن

    تفاوت لاک ژل با کاشت ژلیش

    تفاوت لاک ژل با کاشت ژلیش

    همان گونه که در این مقاله در مورد لاک ژل ای و انواع آن و هم چنین با کاشت ژلیش  آشنا شدید. این سوال برای بیشتر شما پیش می آید که فرق بین لاک ژل  با کاشت ژلیش در چیست؟ به همین خاطر بیشتر خانم ها کاشت ژلیش را با ژلیش ناخن اشتباه گرفته اند. ژلیش ناخن با کاشت ناخن متفاوت است زیرا در کاشت ژلیش ناخن از موادی که جنس آن از پلاستیک است و هم چنین است از پودرهای فشرده شده بر روی ناخن ها استفاده می کنند زیرا این پودرها باعث بلند تر شدن و ضخیم تر شدن ناخن می شود. آنها در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارند که با ترکیب آنها  بتوان ناخن های شما را با ظاهری خوب و واضح طراحی کنند.

    هم چنین کاشت ژلیش هیچ گونه عوارضی برای پوست دست و ناخن ها ندارد و از شکسته شدن ناخن ها جلوگیری می کند. ولی لاک ژل یا ژلیش ناخن برای مانیکور ناخن از یک مواد ژل مانندی بر روی ناخن ها استفاده می کنند و این فرایند به منظور بلند شدن ناخن ها نیست. هم چنین برای استفاده کردن باید برای خشک شدن حتماً از نور لامپ های ال ای دی یا همان نور ماورا بنفش استفاده می کنند ولی این فرایند برای کاشت ناخن هیچ گونه کاربردی ندارد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *