کیف, معرفی تجهیزات

راهنمای خرید کیف لوازم کاشت ناخن

  • کاشت ناخن یکی از کار های پر در آمد می  باشد زیرا تمامی خانم ها در هر سنی که باشند کاشت ناخن انجام می  دهند تا زیبایی ناخن های آن ها چند برابر شود. موادی که در کاشت ناخن ها مورد استفاده قرار می  گیرند زیاد هستند افرادی که در آرایشگاه های مختلف کار می  کنند مدام باید این وسایل را جابجا کنند به همین دلیل ممکن است که یکی از وسایل آسیب ببینند یا بعضی از آن ها گم شود برای نگهداری از این وسایل کیف های لوازم کاشت ناخن مخصوص طراحی شده است که با استفاده از آن می  توانید از وسایل خود مراقبت کنید.

    راهنمای خرید کیف لوازم کاشت ناخن

    راهنمای خرید کیف لوازم کاشت ناخن

     

    کیف های تولید شده در ابعاد و اندازه های متفاوتی وارد بازار می   شوند تا هر فرد بنا به سلیقه و علاقه خود آن را خریداری کنند. قیمت این کیف ها با توجه به نوع و اندازه آنها متفاوت می  باشد و نمی  توان گفت که این کیف ها قیمت ثابتی دارند. یکی از وسایل حساسی که به کیف نیاز دارد لاک می  باشد لاک ها ممکن است که در اثر جا به جایی زیاد بشکنند و یا بریزند. اگر می  خواهید اطلاعات کامل و جامعی درباره این کیف ها داشته باشد بهتر است که تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

    راهنمای خرید کیف لوازم کاشت ناخن

    راهنمای خرید کیف لوازم کاشت ناخن

    مواد مورد استفاده در کیف لوازم کاشت ناخن

    • ضد قارچ: از این مواد برای جلوگیری از بیماری قارچی پوستی به ناخن زده می شود ضد قارچ ها در وسایل قوطی مانند قرار دارند که قبل از این که مواد کاشت را روی ناخن قرار دهند از ضد قارچ استفاده می کنند.
    • پرایمر کاشت ناخن: پرایمر ها خاصیت چسبندگی دارند از این وسیله برای چسباندن مواد به ناخن استفاده می کنند پرایمر ها در سه جنس تولید می شوند، پرایمر اسیدی، پرایمر اسید متوسط و غیر اسیدی از انواع آن می  باشد. ‏پرایمر ها نیز در یک قوطی هستند که با وسایل مخصوص آن ها را روی ناخن قرار می  دهند.
    مواد مورد استفاده در کیف لوازم کاشت ناخن

    مواد مورد استفاده در کیف لوازم کاشت ناخن

    • پودر کاشت ناخن: از این پودر ها برای تولید مواد ناخن استفاده می کنند پودر های کاشت ناخن در رنگ های متفاوتی   ساخته   میشوند تا افراد بتوانند رنگ دلخواه خود را انتخاب کنند.
    • لیکوئید کاشت ناخن: لیکوئید ها محلول هایی هستند که با ترکیبی از انواع پودر های کاشت ناخن تولید می شوند کیفیت این مواد باید بالا باشد بعضی از افراد از لیکوئید دندان پزشکی استفاده می کنند که این لیکوئید ها ارزان هستند و زود تغییر رنگ می  دهند.
    • تاپ کات ( تاپ شاین): از این مواد برای ایجاد یک لایه محافظ بی رنگ روی ناخن استفاده می کنند این مواد باعث میشود که استحکام ناخن چند برابر شود بعضی از تاپ کات ها جنس خوبی ندارند و از روی ناخن بلند میشوند.
    کیف پوست ماری شیک لوازم کاشت ناخن

    کیف پوست ماری شیک لوازم کاشت ناخن

    • سوهان برقی ناخن: ناخن کارها قبل از اینکه کاشت ناخن را شروع کنند ابتدا ناخن های شما را سوهان می دهند تا کاشت ناخن به خوبی انجام شود سوهان دادن ناخن برای ناخن ها امری ضروری است. می توان گفت که یکی از  پرهزینه ترین وسایلی که در کاشت ناخن ها مورد استفاده قرار می   گیرد سوهان برقی می  باشد زیرا با استفاده از آنها می   توان کار را سریعتر پیش برد. اگر شما میخواهید به صورت سیار کار کنید باید در نظر داشته باشید سوهان برقی که خریداری میکنید اندازه مناسبی داشته باشد و به راحتی بتوانید در کیف لوازم کاشت ناخت خود قرار دهید.
    • دستگاه یو وی: از این دستگاه برای خشک کردن ژل استفاده می کنند معمولا ناخن ها در این دستگاه به مدت دو دقیقه خشک می شوند.
    • دستگاه ال ای دی: از این دستگاه نیز برای خشک کردن استفاده می کنند تنها فرقی که این دستگاه با دستگاه یو وی دارد قدرت آنها می باشد زیرا این دستگاه ها ژل را از ۵ ثانیه تا ۱ دقیقه خشک می  کنند.
    کیف با کیفیت برای حمل لوازم کاشت ناخن

    کیف با کیفیت برای حمل لوازم کاشت ناخن

    • فن زیر دست: از این فن ها برای قرار گرفتن دست روی آنها استفاده می کنند این فن ها پودر موادی که روی آن پخش شده است را جمع آوری می کند.
    • تیپ ناخن: سلیقه همه افراد یکی نیست بعضی از افراد ناخن های کوتاه دوست دارند و بعضی دیگر ناخن های بلند به همین دلیل باید تیپ ناخنی تهیه کرد که برای تمامی سلیقه ها مناسب باشد.
    • ظرف لیکوئید: لیکوئید ها موادی هستند که اگر در معرض هوای آزاد قرار بگیرند تبخیر می شوند به همین دلیل ظرف مخصوصی دارند که در آنجا قرار می گیرند.

    تمامی وسایل گفته شده برای کاشت ناخن مورد استفاده قرار می   گیرند به همین دلیل باید کیفی تهیه کنید که به خوبی از آنها مراقبت کند زیرا تمامی وسایل گفته شده قیمت زیادی دارند و به آسانی در اثر کوچک ترین ضربه از بین می  روند.

    چگونگی خرید کیف لوازم کاشت ناخن

    چگونگی خرید کیف لوازم کاشت ناخن

    چگونگی خرید کیف ناخن کار ها

    این کیف ها در تمامی فروشگاه های لوازم آرایشی وجود دارد اما ممکن است که جنس خوبی نداشته باشند. اگر قصد خرید این کیف ها را دارید بهتر است به مجموعه ما مراجعه کنید. وبسایت https://hanifashahriyari.com مراجعه کنید مجموعه ما با بیش از ۱۴ سال سابقه کار به شما کمک می  کند تا انتخاب درست داشته باشید. سایت ما علاوه بر اینکه به شما کمک می  کند تا خرید مطمئن داشته باشید دوره های آموزشی نیز برای شما در سایت قرار داده است که با کمترین هزینه می  توانید این دوره ها را خریداری کنید و در آمدی کسب کنید.

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *