معرفی تجهیزات

راهنمای خرید دستگاه لاک خشک کن

  • اکثرا بانوان به زیبایی خود اهمیت زیادی می‌‌دهند و دنبال مد های جدید هستند تا همانند دیگران زیبا به نظر برسند. یکی از مد هایی که خانم ها از آن پیروی می‌‌‌کنند لاک می‌‌‌باشد  لاک های در رنگ ها و جنس های گوناگونی تولید می‌‌شوند به همین دلیل بعضی از افراد علاقه دارند که از همه انواع آن ها استفاده کنند به همین دلیل به موادی نیاز دارند که با استفاده از آن لاک را پاک کنند و لاک جدید را امتحان کنند، به این مواد لاک پاک کن گفته می‌‌شود که در گذشته به آن ها استون می‌‌گفتند و در یک بطری قرار داشتند که شما با استفاده از دستمال کاغذی می‌‌توانستید لاک های خود را پاک کنید اما امروزه  لاک پاک کن هایی به وجود آمده است که شبیه دستمال کاغذی هستند و مقداری الکل دارند که با استفاده از آن می‌‌توانید لاک های خود را پاک کنید. لاک زدن مزیت های زیادی دارد اما در کنار مزیت هایی که دارد معایبی نیز دارد و استفاده زیاد از آن باعث سرطان پوستی‌  می‌‌شود. امروزه دستگاه هایی به وجود آمده است که لاک شما را در عرض چند ثانیه خشک میکند که به این وسایل لاک خشک کن گفته میشود که در مراکز ناخن کاری می توانید آن ها را مشاهده کنید. اگر می خواهید اطلاعات کامل و جامعی درباره خرید دستگاه لاک خشک کن داشته باشید پیشنهاد می‌‌کنم که تا انتهای مقاله همراه ما‌‌ باشید.

    لاک زدن چه مزیت هایی دارد؟

    • جلوگیری از عفونت های قارچی: یکی از مهمترین ویژگی لاک زدن جلوگیری از عفونت های قارچی می‌‌باشد زیرا در لاک ها موادی وجود دارد که میکروب های سطح ناخن را از بین می برد. یکی از مهمترین موادی که در این لاک ها به کار برده اند روغن کوتیکول می‌‌باشد این روغن ها با میکروب ها مبارزه می‌‌کنند.

     

    طرح ناخن رنگی

    طرح ناخن رنگی

     

    • باعث افزایش استحکام ناخن: به طور کلی نمی‌‌توان گفت که خود لاک می‌تواند به استحکام ناخن کمک کند زیرا با استفاده از لاک پاک کن ناخن ها استحکام کافی را بدست می‌‌‌آورند زیرا بعضی از لاک پاک کن فاقد ترکیبات شیمیایی مضر می‌‌باشد و برای ناخن ها مناسب هستند.
    • پنهان کردن خراش های ناخن: روی ناخن ها عارضه هایی وجود دارد که با استفاده از لاک می‌‌توان آن ها را پنهان کرد.
    • لاک زدن باعث افزایش جریان خون در ناخن ها می‌‌‌شود زیرا در لاک ها موادی وجود دارد که به رشد ناخن کمک می‌‌کنند.

     

    لاک زدن ناخن

    لاک زدن ناخن

     

     

    هر آنچه باید درباره خرید دستگاه لاک خشک کن بدانید

    ممکن است برایتان پیش آمده باشد که وقتی لاک میزنید باید چند دقیقه منتظر بمانید تا لاک خشک شود و از انجام کارهای مهم غافل شوید به همین دلیل لاک خشک کن می‌‌تواند به شما کمک کند در کوتاه ترین زمان ممکن لاک های تان را خشک کنید و به کارهای تان برسید. لاک خشک کن ها در مدل ها و شکل های مختلفی تولید می‌شوند و وارد بازار می‌شوند. قیمت هر لاک خشک کن متفاوت است زیرا هر کدام از آن ها کارایی متفاوتی دارد و نوع برند آن ها با یک دیگر متفاوت است. ممکن است که به عنوان یک لاک خشک کن قوی و با قیمت مناسب باشید اگر میخواهید لاک خشک کن مناسبی را با قیمت خوب خریداری کنید پیشنهاد می‌‌‌کنم سایت ما را سایت هدف خود قرار دهید. سایت ما با بیش از چند سال سابقه کاری که دارد در کار خود حرفه ای است و شما می‌‌توانید لاک خشک کن مورد نیازتان را از https://hanifashahriyari.com  این سایت خریداری کنید.

     

    انواع لاک خشک کن ها

    ممکن است که زمانی که از لاک خشک کن صحبت می‌‌‌شود دستگاه های تخصصی با نورهای سبز و آبی به ذهن شما بیاید اما تمامی لاک خشک کن ها این چنین نیستند در پایین انواع لاک خشک کن ها را مشاهده می‌‌کنید:

    • تاپ کت: تاپ کت ها نوعی لاک هستند که ماندگاری بالایی دارند و باعث درخشندگی لاک می‌‌شوند تاپ کت ها نوعی خشک کننده می‌‌باشد که وقتی روی لاک آن ها را قرار می‌‌دهید باعث می‌‌شود لاک سریع خشک شود. یکی از تفاوت های اصلی تاپ کت ها با لاک های معمولی در میزان مواد های موجود در آن می‌‌باشد.
    • اسپری: اسپره های متفاوتی برای خشک کردن لاک وجود دارد شما می‌‌‌توانید بعد از اینکه لاک زدید این اسپره ها را به لاک خود اضافه کنید وقتی که اسپره را به لاک خود اضافه کردید اسپره باعث تبخیر شدن مواد موجود در لاک می‌‌شود.

     

     

    لاک خشک کن فانتزی

    لاک خشک کن فانتزی

     

     

    • دستگاه های خشک کننده لاک: این دستگاه ها اصولا در مراکز ناخن کاری وجود دارند و بعد از ژله ای کردن ناخن دست هایتان را درون این دستگاه قرار می‌‌دهید تا لاک ها خشک شود. نمی‌‌توان گفت که این دستگاه ها باعث افزایش خشک کردن لاک می‌‌شود زیرا باید دست ها مدت زیادی در این دستگاه باقی بمانند. این دستگاه ها دارای فن های قوی می‌‌باشد که با سرد و گرم کردن دستگاه باعث خشک شدن لاک می‌‌شود.
    • دستگاه UV : بعضی لاک ها هستند که بر خلاف لاک های معمولی عمل می‌‌کنند و دیر تر خشک می‌‌شوند و حتی دیر تر پاک می‌‌شوند برای خشک کردن این لاک ها می‌‌توانید از این دستگاه استفاده کنید. کافی است لاک ها فقط به مدت ۶۰ الی ۷۰ ثانیه در این دستگاه باشد بعد از گذشت این مدت خشک می‌‌شوند.
    دستگاه UV جهت خشک کردن لاک

    دستگاه UV جهت خشک کردن لاک

    استفاده از لاک خشک کن ها چه مزیتی دارد؟

    • افزایش سرعت: یکی از مهم ترین مزیت هایی که این لاک خشک کن ها دارد این است که سرعت بسیار زیادی دارند.
    • کار آمد برای متخصص ها: افرادی که ناخن کار هستند به دستگاه های خشک کننده لاک نیاز دارند تا بتوانند کار های خود را سریع تر پیش ببرند به همین دلیل این دستگاه ها برای این افراد بسیار مناسب هستند.
    • باعث افزایش مقاومت ناخن می‌‌شود: جنس بعضی از ناخن های افراد کاغذی می‌‌باشد و خیلی راحت می‌‌شکنند زدن لاک باعث می‌‌شود مقاومت ناخن های آن ها افزایش یابد.
    • درخشندگی: استفاده از لاک ها و براق کننده ها باعث درخشندگی ناخن ها می‌‌شود.

    چگونگی استفاده از انواع لاک خشک کن ها

    هر کدام از این لاک خشک کن ها با توجه به تکنولوژی که در آن ها به کار رفته است استفاده مخصوصی دارد به همین دلیل باید چگونگی استفاده از آن ها را بدانید که در پایین به بعضی از نکات استفاده از آن ها اشاره شده است:

    • تاپ کت ها: بعد از خشک شدن لاک های معمولی باید یک لایه نازک از این ماده بر روی لاک خود قرار دهید.
    • قطره: با کمک این وسیله می‌‌‌توانید چند قطره لاک خشک کن روی لاک خود بریزید.
    • اسپری: باید دست هایتان را ۱۵ الی ۲۰ سانتی متر از هم فاصله دهید و سپس از اسپره ها استفاده کنید.
    • دستگاه ها لاک خشک کن: هر کدام از دستگاه های لاک خشک کن یک دفترچه دستور و عمل دارند که با خواندن آن ها متوجه می‌‌شوید که چگونه از آن استفاده کنید.

    اگر می‌‌خواهید اطلاعات کامل و جامع تری درباره تجهیزات دیگر مورد نیاز ناخن کاری داشته باشید می‌‌توانید به این لینک مراجعه کنید این سایت به شما کمک می‌‌کند تا وسیله مورد نیازتان را خریداری کنید. یکی از ویژگی های خوب این سایت این است که کیفیت کار های آن بسیار بالا است و قیمت تمامی آن ها مناسب است اگر قصد خرید دارید می‌‌توانید به شماره های گذاشته شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۴ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *